Publicitat
Publicitat

El nou Romney, un ciutadà corrent

La convenció republicana vol acostar l'elitista candidat a la classe mitjana

El 1968 el llavors candidat republicà Richard Nixon tenia dificultats per renovar la seva imatge vuit anys després de la seva derrota contra John Kennedy. En el llibre The Selling of the President (Com es ven un president), el periodista Joe McGinniss va explicar com Nixon va revolucionar la política amb l’ús de tècniques del món de la publicitat i del màrqueting per guanyar la Casa Blanca. McGinnis arriba a afirmar que el president Nixon va ser el primer candidat que es “va vendre” com un producte més. La seva dilatada trajectòria professional no era suficient i havia de potenciar el seu carisme i atractiu personal.

En una situació semblant es troba l’actual candidat republicà Mitt Romney. L’exgovernador de Massachussets necessita canviar la imatge d’empresari ric, distant i desconnectat dels problemes del ciutadà corrent que té part de l’electorat. Una enquesta de la CNN revela que un 53% dels ciutadans creuen que el president Obama entén millor a la classe mitjana mentre que només un 39% ho pensa de Mitt Romney.

Llegiu-ho a l' Ara Premium.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT