Publicitat
Publicitat

BARÇA

Exitós concurs a la xarxa social xinesa Tencent per veure el Barça-Reial Madrid

Tres fans xinesos recorreran més de 10.000 km per veure el clàssic davant el Madrid al Camp Nou gràcies a un concurs del Barça a la xarxa social xinesa Tencent

El Barça ha mostrat el seu poder de convocatòria al mercat asiàtic a través d'un concurs llançat conjuntament amb Tencent Sport i Catalunya Turisme a través de la xarxa social xinesa Tencent Weibo a la recerca de tres guanyadors que recorreran més de 10.000 quilòmetres per gaudir de l'esperat clàssic al Camp Nou davant el Reial Madrid el pròxim 21 d'abril.

El web del concurs, que es va iniciar el passat 14 de març, ja ha rebut 6,5 milions de visites i 4,8 milions de comentaris en menys d'un mes i ha comptat amb 11.194 aspirants inscrits, a la recerca del somni de poder estar vivint en directe el partidàs dels de Pep Guardiola davant l'equip blanc.

Després d'una primera fase, on els 11.194 concursants de diferents parts del país han mostrat la seva passió pels colors blaugrana a través d'un missatge donant suport al Barça, que té un compte oficial de Tencent, i una fotografia s'ha fet una selecció dels 50 millors que, llavors, han hagut de passar un test de coneixements no només del club blaugrana sinó també de Barcelona i de Catalunya. Així els aspirants han hagut de respondre a preguntes com "qui va marcar els gols en el 2-6 del Santiago Bernabéu?" o "en quin any es va iniciar la construcció de la Sagrada Família?".

Els 20 millors han entrat ara a la fase final del concurs on hauran de presentar-se en vídeo per poder ser anomenats els millors ambaixadors dels aficionats xinesos del Barça segons els seus coneixements del club i de la història del país i la seva passió pels colors blaugranes. Els tres guanyadors finals gaudiran d'un viatge amb entrades per gaudir del clàssic de Lliga al Camp Nou així com un tour per les instal·lacions del club i pels racons més emblemàtiques de Catalunya.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT