Publicitat
Publicitat

PUBLICITAT

La nova samarreta del club, amb la publicitat d'UNICEF a l'esquena, es posarà a la venda a les botigues aquesta setmana

El Barça i UNICEF amplien el seu acord

Unicef i el Barça han anunciat l'ampliació de la seva col·laboració més enllà del present acord, que acaba el juny del 2011.

L'anunci coincideix amb la posada a la venda de la nova samarreta del club per a la temporada 2011/12, en què la publicitat d'UNICEF es posarà sota el número del jugador a l'esquena, ja que a la part de davant hi ha la publicitat de la Fundació Qatar.

Segons el comunicat del club, "en els darrers 5 anys, el FC Barcelona ha donat el seu suport a Unicef i el seu compromís per millorar les condicions de vida de centenars de milers de nens, i ha contribuït a donar una difusió global al treball d’aquesta agència de les Nacions Unides. La fase següent d'aquesta col·laboració, que encara s’està debatent, té com a objectiu aprofitar l’impacte social del Club per donar suport a un moviment global a favor de l'educació i l'esport, amb resultats tangibles en benefici dels nens".

UNICEF també ha fet arribar als mitjans de comunicació un comunicat conjunt amb el club on afirma que "UNICEF i el FC Barcelona esperen avançar en la pròxima etapa d’aquest innovador acord per millorar les vides d’infants vulnerables a tot el món. Anunciarem més detalls durant el pròxim mes de juny”.

La nova samarreta del club, a un preu de 76 euros, ja es pot comprar a la pàgina web de Nike, i aquesta setmana arribarà a la botiga oficial del club.


Etiquetes

Més continguts de