Publicitat
Publicitat

Barça

El Barça, referent esportiu i alimentari

Gerard Piqué i Leo Messi protagonitzen els espots de la campanya 'Som el que fem, som el que mengem', que el club presentarà aquest dijous

El Barça llançarà aquest dijous una nova campanya per promoure entre els més joves hàbits saludables basats en la pràctica de l’activitat física i una bona alimentació, utilitzant com a referent els mateixos jugadors del Barça. Gerard Piqué i Leo Messi protagonitzen els espots que formen part de la campanya Som el que fem, som el que mengem, que el club presentarà aquest dijous al recinte de La Masia.

La finalitat de la campanya és que els joves s'emmirallin en les dinàmiques alimentàries i esportives dels jugadors del Barça, tant els del primer equip com els del filial i els veterans, i en els espots s'utilitzaran els menús de La Masia com a referent de bona alimentació.

La campanya inclourà accions online, a través del portal del club, i d'altres de presencials, com ara tallers de promoció d'hàbits alimentaris saludables en el marc de les Festes de la Mercè a Barcelona, en què s'organitzaran diferents activitats als Jardins Salvador Espriu (Jardinets de Gràcia) per difondre aquest missatge.

La campanya és una iniciativa de la Fundació FC Barcelona, amb la col·laboració de la Fundació SHE, la Fundació Alícia, la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona. Sandro Rossell presidirà l'acte de presentació oficial el proper dijous, al qual també assistiran Ramon Pont (vicepresident primer de la Fundació FC Barcelona), Ferran Adrià (president del consell assessor de la Fundació Alícia), Valentí Fuster (president de la Fundació SHE), Boi Ruiz (conseller de Salut de la Generalitat de Catalunya) i Maite Fandos (tinent d’alcalde de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports de l'Ajuntament de Barcelona).

Més continguts de