Publicitat
Publicitat

XARXES SOCIALS

El Barça, millor club esportiu del món en la gestió de les xarxes socials

En un univers global de 1.500 milions de persones connectades a les xarxes socials de tot el món, el FC Barcelona ha estat escollit millor club esportiu del món a les xarxes socials a The Social Star Awards 2012.

Aquest darrer dijous, en una gala organitzada per StarCount a Singapur, el Barça ha obtingut la màxima distinció en l'àmbit 2.0, que mesura la popularitat de persones, empreses i institucions en xarxes com Facebook, Twitter, Youtube, Google+, Tencent Weibo, Sina Weibo, Orkut, Ren Ren, Vkontakte, Youku i Mixi. La popularitat global d'aquests premis no només té en consideració el nombre de seguidors en total en aquestes onze plataformes, sinó que, a més a més, té en compte l'engadgement, és a dir, la fidelització i la interacció dels usuaris amb la marca.

Així, el Barça és la primera marca esportiva del món –per davant del Reial Madrid, el Manchester United i el Chelsea- i la quinzena de tot el planeta, segons Starcount, l'únic rànquing mundial que unifica l'índex de popularitat d'una marca, institució o personatge a les principals xarxes socials del món.

Segons Dídac Lee, directiu responsable de Noves Tecnologies, "rebre el reconeixement com a millor club del món en la gestió de les xarxes socials és tot un privilegi, sobretot tenint en compte que la votació està en mans dels internautes i que es basa tant en criteris quantitatius com qualitatius". "Des del FC Barcelona, volem agrair als milions de persones que ens fan confiança i ens donen el seu suport. Ens comprometem a seguir treballant per estendre el sentiment blaugrana arreu del món a través de les xarxes socials i les noves tecnologies", afirma Lee.

Lideratge mundial del Barça

El FC Barcelona és líder mundial a les principals xarxes socials del planeta. Així, a Facebook, el Barça compta amb gairebé 32 milions de fans, mentre que a Twitter el Club té 9,6 seguidors. A la principal xarxa social xinesa, Tencent Weibo, ja són més d'1,2 milions de fans, mentre que a Google+ hi ha 1,4 milions. A Youtube el Barça té el canal amb més subscriptors de l'Estat espanyol, i és un dels més visitats pels clubs de futbol d'Europa.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT