Publicitat
Publicitat

Barça

El Barça dóna el tret de sortida a una nova edició de 'Som el que fem. Som el que mengem'

La Fundació torna a posar en marxa aquest projecte que pretén fomentar els hàbits saludables alimentaris entre els infants i joves, posant com a exemples els jugadors del Barça i els residents de la Masia

Aquest dimarts a la tarda s'ha donat el tret de sortida a una nova edició de la campanya de sensibilització 'Som el que fem. Som el que mengem' impulsada per la Fundació FC Barcelona de la mà de la Fundació Alícia i amb la col·laboració de la Fundació SHE (Science, Health and Education), la World Heart Federation, la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament de Barcelona i l'Obra Social "la Caixa".

Després de l'èxit de l'edició de l'any passat, la Fundació torna a posar en marxa aquest projecte que pretén fomentar els hàbits saludables alimentaris entre els infants i joves, posant com a exemples els jugadors del Barça i els residents de la Masia.

La presentació s'ha celebrat davant d'una parada de fruites i verdures del Mercat de la Llibertat de Barcelona, com a símbol dels productes de proximitat i de temporada que han de formar part d'una dieta sana i equilibrada. L'acte ha comptat amb la presència de Sandro Rosell, president del FC Barcelona; Ramon Pont, vicepresident primer de la Fundació FC Barcelona; Ramon Cierco, vicepresident segon de la Fundació FC Barcelona; Ferran Adrià, president del consell assessor de la Fundació Alícia; Lluís Torres, patró de la Fundació SHE; Carmen Cabezas, subdirectora general de promoció de la Salut de la Generalitat de Catalunya; Jaume Giró, director executiu de "la Caixa", i Raimond Blasi, president de l'Institut Municipal de Mercats de Barcelona.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT