Publicitat
Publicitat

Barça

És una campanya del mateix club davant les baixes entrades per veure el filial

Guardiola, Luis Enrique i Rexach protagonitzen un anunci per animar la gent a anar al Miniestadi

L'anunci vol posar en valor que els jugadors que juguen ara al Mini poden ser els Messi, Iniesta o Xavi del futur del Barça

Guardiola, Rexach i Luis Enrique són els protagonistes d'una campanya que impulsa el FC Barcelona per promocionar l'assistència de socis i aficionats als partits del Barça B que es juguen al Miniestadi. "Tant se val qui juguem i on juguem. El més important és com juguem", afirma Pep Guardiola, una de les cares visibles d'aquesta campanya. Carles Rexach hi afegeix: "El mateix esperit, la mateixa forma de jugar, el mateix Barça de sempre t'esperen al Mini". I Luis Enrique, tècnic del Barça B, conclou amb un contundent: "Descobreix al Mini els jugadors del Barça del futur".

Són tres veus autoritzades que saben perfectament com es treballa al filial i quin tipus de futbol ofereix cada cap de setmana. Per això han estat escollits com a imatge d'aquesta campanya. A més, són veus autoritzades per verbalitzar l'eslògan final: "Tenim un passat gloriós. Un present llegendari i un futur que ja comença a fer història al Mini".

L’accés al Miniestadi és gratuït per als socis del FC Barcelona, que, a més, poden comprar tres entrades al preu de 5 euros. Els nens menors de 7 anys tenen entrada gratuïta i fins als 12 anys poden accedir al Miniestadi de manera gratuï̈ta amb l’entrada d’un adult. Pel que fa a la resta de públic en general, poden comprar entrades a partir de 7 euros.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT