BARÇA
Esports Barça 10/02/2011

Messi protagonitza un anunci per aconseguir que el Barça arribi als 10 milions de fans a Facebook

El Barça està a punt d’assolir la xifra de 10 milions de fans a Facebook. Per celebrar aquest rècord mundial –és el club de futbol líder, seguit de prop pel Manchester United–, el Barça llança la campanya 'Busquem el 10', protagonitzada per Messi

Redacció
1 min
Messi escalfant abans del partit contra l'Atlètic de Madrid / EFE

Barcelona“Uneix-te al Facebook del Barça”, diu Messi en el vídeo promocional que pretén incentivar tots els aficionats del FC Barcelona en un projecte que no té fronteres i que en les pròximes setmanes comptarà amb la implicació d’altres jugadors del club. Per veure aquest vídeo podeu clicar aquí.

El FC Barcelona, que ocupa una posició capdavantera en les xarxes socials en l’àmbit esportiu, aposta fermament per l’ús d’aquests nous canals de comunicació. Actualment, el FC Barcelona té una presència destacadíssima en les tres aplicacions 2.0 més implantades: té 9.017.000 fans al canal oficial a Facebook, 939.000 seguidors als diversos canals de Twitter i 62.000 subscripcions a YouTube.

El FC Barcelona és el primer club esportiu europeu que s’associa a Facebook per crear ofertes a través d’aquesta xarxa social. El club, a través del servei Facebook Deals, posa a disposició dels seus seguidors un conjunt d’ofertes especials. Per començar, es podrà obtenir de manera gratuïta una promoció de 2x1 en entrades per al Camp Nou Experience per a tots aquells que facin un check-in en el Camp Nou a través del dispositiu mòbil. Aquesta oferta estarà disponible fins al 28 de febrer del 2011 i s’inscriu dins una nova manera de beneficiar els socis i simpatitzants barcelonistes i cercar nous recursos econòmics per al club.

stats