Publicitat
Publicitat

Barça

Amb aquest acord, el Barça reforça la seva presència a Afganistan i Nigèria

La directiva de Rosell amplia l'acord de patrocini de l'anterior junta amb la multinacional àrab de telefonia Etisalat

El Barça i Etisalat han signat una ampliació del vigent acord de patrocini que converteix Etisalat Afganistan i Etisalat Nigèria en socis oficials internacionals de l’entitat

L'acte d’ampliació del contracte de patrocini amb el grup Etisalat converteix les empreses operadores d’Afganistan i Nigèria en socis oficials internacionals del club. La junta directiva de Joan Laporta va signar el 2009 un acord amb Etisalat, una de les principals operadores de telefònia mòbil del món, amb forta presència al mercat asiàtic i africà. Fundada el 1976 a Abu Dhabi (Unió dels Emirats Àrabs), Etisalat s'ha convertit en una referència a la zona del golf Pèrsic amb la irrupció de la telefonia mòbil.

El president Sandro Rosell va rebre aquesta setmana Mohammad Omran, president del grup Etisalat, Saeed al-Hamli, responsable d’Etisalat Afganistan, Steven Evans, responsable d’Etisalat Nigèria, així com alts directius del grup de telecomunicacions i les seves companyies operadores, que es trobaven a Barcelona coincidint amb la celebració del Mobile World Congress.

Segons informa el club, "la signatura d’aquest acord representa el desenvolupament de l’acord a quatre anys signat el 2009 per un valor de 12 milions d’euros. Essa al Haddad, director de màrqueting del grup Etisalat, va explicar que aquest acord respon a una voluntat d’expansió prevista des d’un principi: “Quan vam iniciar aquest acord estratègic i únic amb el FC Barcelona, el nostre pla era expandir l’associació a les nostres empreses operadores per poder compartir-ne el valor amb clients fora del nostre abast. L’acord al qual hem arribat ara suposa una fita remarcable per aconseguir aquest pla inicial i estem contents de poder brindar als nostres clients a Nigèria i Afganistan l’oportunitat d’estendre el seu suport a l’equip de futbol més famós de tot el món”.

Etisalat ja fa dos anys que treballa fort a la Unió dels Emirats Àrabs amb varietat de publicitat d’alt nivell i campanyes promocionals, algunes de les quals incloïen ofertes exclusives: un paquet SIM dissenyat especialment per als clients, un mòdem USB amb la mateixa marca, actualitzacions de notícies, organització de sessions d’entrenament de futbol per a joves futbolistes als Emirats i fins i tot l’organització de diversos concursos per veure jugar el FC Barcelona.

Una empresa criticada per diferents organitzacions

Etisalat, però, també ha estat criticada per diferents grups de defensa dels drets humans, ja que des dels seus telèfons mòbils no es pot accedir a diferents continguts. Els telèfons Etisalat disposen d'un sistema de filtre per evitar l'accés a pàgines webs que l'autoritat de regulació de telecomuniacions dels Emirats Àrabs considera ofensives o perilloses. Algunes organitzacions han criticat que entre aquestes pàgines "prohibides" hi hagi les pàgines oficials d'associacions de defensa dels drets dels homosexuals.

Concretament, els continguts prohibits són els pornogràfics, totes les pàgines webs fetes a Israel amb el codi nacional .il, webs on es critica l'islam o pàgines webs on es critica la Unió dels Emirats Àrabs.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT