Publicitat
Publicitat

Barça

A l'acte de presentació al Camp Nou hi haurà representants d'Unicef i de la fundació qatariana

Sandro Rosell presenta aquesta tarda l'acord amb la Fundació Qatar, que Cruyff critica amb duresa

L'exentrenador holandès diu a la contraportada del 'Periódico' que "no val la pena tacar la samarreta i perdre aquesta singularitat per ingressar el 10% del pressupost"

Avui és el dia que Sandro Rosell, el president del Barça, explicarà per què el club ha decidit trencar una tradició centenària de no dur publicitat a la samarreta –cobrant, ja que per portar Unicef el Barça paga. En la presentació d'aquesta tarda (17 h) al Camp Nou, hi haurà presents representants d'Unicef a l'Estat espanyol i la mateixa Fundació Qatar. Tot i que el debat a les xarxes socials va esclatar en el mateix moment que Catalunya Ràdio va avançar la notícia a la matinada de dijous de la setmana passada, ahir al Camp Nou va semblar que el públic estava per sobre d'aquest tema, i que entenien que la quantitat de diners que cobrarà el club per aquest acord de 5 anys i mig (170 milions d'euros) està per sobre de qualsevol debat.

I qui no ha deixat passar l'ocasió per dir la seva sobre aquest acord entre el Barça i la Fundació Qatar és Johan Cruyff en la seva contraportada de cada dilluns al 'Perdiódico'. Cruyff titula l'article així: "Tacar la samarreta? No, gràcies". I continua preguntant-se: "Val la pena perdre la teva singularitat a canvi d'ingressar una quantitat de diners que no arriba al 10% del pressupost? Jo crec que no, perquè aquesta singularitat, unida a tot el que representa el club, no té preu". Cruyff també afirma que optar per posar publicitat a la samarreta per ingressar diners demostra "falta d'imaginació, això ho faria tothom", i afegeix que "ni Núñez ni Gaspart van optar per aquest camí".

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT