Publicitat
Publicitat

Barça

La cadena Cope emet un comunicat per reconèixer que l'acusació de dopatge era falsa i pagarà la multa

L'emissora de ràdio publica un text a la seva web en què assegura que la informació que es va donar el març de 2011 provenia "d'una font no contrastada" i es presta a pagar la multa econòmica de 200.000 euros

La cadena Cope ha emès un comunicat a la seva web per reconèixer que l'acusació de dopatge que va fer sobre els jugadors del Barça era falsa. "Tant aquest mitjà com el periodista responsable volen fer públic que la informació ha resultat no ser certa i provenia d'una font no contrastada, per la qual cosa es reconeix que existeix una intromissió il·legítima al dret a l'honor del Barça".

El text continua per deixar clar que tant la Cope com el periodista Juan Antonio Alcalá accepten les pretensions econòmiques del Barça i pagaran els 200.000 euros en què el jutjat de 1a instància número 34 de Barcelona va valorar els danys i perjudicis causats.

Etiquetes

Més continguts de