Publicitat
Publicitat

Barça

El president del club lloa el disseny i afirma que “és innovador”

Rosell: “L'acord amb Qatar Fundation fa que no s'apugin les quotes al soci, ni vendre patrimoni ni vendre jugadors"

En un acte inèdit, amb un video introductori projectat al sostre, el Barça ha presentat les noves equipacions de cara a la temporada vinent.

El Barça ja ha presentat les samarretes que lluirà la temporada vinent. Amb un disseny trencador i poc comú, el Barça i Nike han mostrat en societat la primera samarreta amb publicitat cobrada. 'Qatar Foundation' serà al mig de la samarreta i 'Unicef' queda rellevat a un segon terme, a la part posterior.

En la presentació oficial, que s'ha fet al passadís de la porta 55 de l Camp Nou, hi han assistit el president, el director general, Antoni Rosich, el secretari tècnic, Andoni Zubizarreta, i diversos jugadors de les seccions blaugranes com Laszlo Nagy i Javi Rodríguez.

Durant el primer parlament, Marco Garzo, representant de Nike Iberia, ha dit que la samarreta és ja "la més venuda a la història del Barça" perquè la multinacional treballa "a sis mesos vista".

Per altra banda Sandro Rosell ha comentat que Nike "és més que una marca" i ha remarcat que sempre ha estat al costat de l'entitat blaugrana. "Va signar amb el Barça el 1999, i va estar al nostre costat donant suport tot i no guanyar cap títol i això s'ha de valorar", ha dit el president. A més, Rosell, ha volgut destacar que "ara és molt fàcil fer costat al Barça" i que l'acord amb 'Qatar Fundation' fa que "no s'hagin de pujar les quotes al soci, ni vendre patrimoni ni vendre jugadors", ha dit.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT