Publicitat
Publicitat

ACB

Xavi Pascual exigeix a jugadors i públic la màxima concentració

El Regal Barça vol viure el duel contra l’Unicaja com una gran final

Els set precedents, dos d'ells a quarts de final, afavoreixen el conjunt català, que tot i això no se'n refia del rival que aquesta nit (20.30 hores, Teledeporte) visita el Palau

El Regal Barça i l'Unicaja es veuran a partir d'avui les cares per vuitena vegada en una eliminatòria de play-off. Els set precedents, dos d'ells a quarts de final, afavoreixen el conjunt català, que tot i això no se'n refia del rival que aquesta nit (20.30 hores, Teledeporte) visita el Palau Blaugrana.

Xavi Pascual, que ha descartat Gianluca Basile per disputar el play-off, té moltes esperances dipositades en aquesta fase final de la temporada, ja que l'equip necessita refer-se de l'agre regust de l'eliminació contra el Panathinaikòs (1-3) a l'Eurolliga i, encara, de la final de l'ACB de la temporada passada, en la qual va perdre contra el Caja Laboral (0-3).

El tècnic blaugrana espera recuperar el millor nivell defensiu de l'equip per afrontar amb garanties aquesta eliminatòria, ja que en els dos últims partits, disputats contra el Meridiano Alacant i l'Unicaja, el seu conjunt ha rebut 14,5 punts més que de costum.

Segons Xavi Pascual, "és un play-off contra un rival que és un aspirant al títol, que finalment ha quedat en vuitena posició, però que en cap cas reflecteix la qualitat de la seva plantilla. És extensa, amb molta experiència i amb molta qualitat".

Una de les preocupacions del club blaugrana és la de garantir-se una bona presència d'aficionats. "El públic ha de sentir que és una gran final. Ens juguem mig títol de Lliga en aquest primer partit de la sèrie. El Palau Blaugrana ha de ser el de les grans ocasions", explica Pascual. Per premiar la fidelitat dels seguidors, entre els socis abonats que assisteixin a tots els play-off o alliberin la seva localitat en tots els partits, el patrocinador de la secció sortejarà una assegurança de cotxe.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT