Publicitat
Publicitat

Futbol Català

El tècnic, Oriol Alsina, creu que tenen el pitjor recinte de Segona B

El Llagostera reclama una millora d'instal·lacions

El club creu que la projecció del poble a Catalunya gràcies a l'equip de futbol mereix una millor resposta de l'ajuntament local

La història recent del Llagostera és gairebé com la d'un conte de fades, però com en tot conte té també el seu capítol fosc. En el cas de l'equip gironí l'únic que no ha crescut i evolucionat al llarg de cinc ascensos en set anys és el recinte on juga els seus partits el conjunt blaugrana. El Municipal, al marge de la instal·lació de la gespa artificial, no ha patit millores visibles de funcionalitat i comoditat del públic durant anys.

En aquest sentit, l'entrenador del primer equip llagosterenc, Oriol Alsina, ha manifestat que les instal·lacions "són les pitjors de la categoria. Tot i que es tracta d'un poble petit, ja fa tres o quatre anys que el recinte necessita reformes. La gent no pot ni seure còmodament a veure el partit. Necessitem una graderia en condicions, per tal que els aficionats no es mullin quan plou i vegin el futbol com cal". Per a Alsina l'ajuntament "ens recolza venint al camp i tot són bones paraules, però ja és hora de passar als fets. Necessitem un camp en condicions".

El club ha patit un creixement estructural al marge de l'ascens de divisions i ha professionalitzat o potenciat gairebé totes les seves àrees dins i fora de l'àmbit esportiu. No obstant, les obres al Municipal no són responsabilitat de l'entitat presidida per Isabel Tarragó. L'únic nou aspecte visible del recinte és la nova tribuna de premsa, un prefabricat que permet gravar els partits en vídeo a certa alçada i ubicar un nombre mínim de periodistes per cobrir el partit televisiva o radiofònicament.

Oriol Alsina recorda que fa un temps "era impensable jugar a Reus, Terrassa, al camp de l'Europa... Ara ja no diguem amb aquest nou salt de categoria, no podem ni comparar-nos amb estadis com el del Lleida. no estem a l'alçada aquí". El tècnic creu que la imatge de l'entitat és molt bona i dóna molta publicitat a la població i és per això que "com a estructura de camp hem de millorar. Malgrat entendre el context de crisi, ens han d'ajudar".

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT