Publicitat
Publicitat

Fórmula 1

Sortirà des de la quarta posició

Alonso: “Sortirem a atacar. En el primer revolt jo no tinc res a perdre”

El pilot asturià de Ferrari està satisfet amb la feina feta i, sobretot, amb la volta que ha fet a la Q3 i que li permetrà sortir quart a Montmeló

Fernando Alonso estava més que content després de fer una volta que el farà sortir quart a la cursa d'aquest diumenge. "Estic content amb el resultat. És una bona posició per la cursa. No estàvem gaire contents al matí, però havíem de lluitar per la pole position", ha dit Alonso, que ha reconegut que ha fet una volta al límit: "Quan fas una volta així, l'adrenalina i l'emoció no és fàcil d'explicar amb paraules. Quan sobrepasses el límit, sovint tens algun ensurt, però avui el cotxe ha respost bé i he completat la volta... Això per a un pilot és molt especial".

Tot i això, l'asturià sap que aquest diumenge haurà d'intentar guanyar alguna posició si vol ser al podi davant la seva afició. "Un bon ús de les gomes a la cursa ens permetrà estar al podi. La sortida és la primera opció, si sortim bé, si utilitzem el KERS i el rebuf del cotxe del davant, podrem avançar. En el primer revolt jo no tinc res a perdre, a veure com s'ho prenen ells", ha comentat, després de dir, amb un somriure: "Hem d'atacar. Estic segur que en el primer revolt els avançarem"

Tot i les bones sensacions amb què tanca la jornada de dissabte, Alonso sap que Barcelona no és el circuit que millor s'adapta al seu cotxe. "Barcelona és un circuit perfecte per a Red Bull. Estem esperant anar a d'altres circuits com Canadà o Monza, on segur que el nostre cotxe, amb els canvis que hem fet, anirà millor".

Sobre el nou aleró que Ferrari havia portat a Montmeló i que la FIA ha prohibit, Alonso explica: "L'aleró era una peça nova que portàvem a aquesta cursa. Ens donava una petita millora, una dècima o dècima i mitja, tampoc gaire. No és un drama no poder-lo muntar", tot i que a la vegada, ha apuntat: "Esperem que a Mònaco ningú porti una peça similar i sí que li deixin córrer amb ella".

Per últim, Alonso no creu que tots els avançaments que estem veient es facin a causa de l'aleró posterior mòbil. Ell té una altra explicació: "L'aleró et dóna una petita ajuda per avançar, però molts dels avançaments que fem són perquè el cotxe del davant ha acabat els seus pneumàtics i és molt fàcil avançar-lo llavors", ha assegurat.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT