Publicitat
Publicitat

FÓRMULA 1

Alonso creu que no cal preocupar-se

Briatore dóna per perdut el Mundial 2011 per a Ferrari

L'excampió mundial Niki Lauda creu que caldrà que Ferrari millori abans d'arribar a Europa després que el seu cotxe fos mig segon més lent que el Red Bull

L'italià Flavio Briatore, director de l'equip Renault quan Fernando Alonso va guanyar els seus dos títols, considera que Ferrari, l'equip actual del pilot asturià, "hauria de concentrar-se en el Mundial del 2012", atesa la distància que separa aquest any el seu cotxe dels Red Bull.

El mig segon per volta que va separar a Austràlia el Red Bull de l'alemany Sebastian Vettel del Ferrari d'Alonso "és una eternitat", segons Briatore, i segons ell, serà molt difícil contrarestar aquest avantatge perquè Red Bull encara ha de millorar al llarg de la temporada.

"Pot sonar absurd, però crec que Ferrari hauria de concentrar-se ja en el cotxe del 2012. No cal dir que l'equip té tota l'enginyeria i els recursos necessaris, però la diferència de mig segon amb Red Bull és una eternitat", ha declarat Briatore al diari finlandès Turun Sanomat.

Fernando Alonso, que va acabar quart el primer Gran Premi de la temporada, el passat diumenge a Austràlia, va afirmar, en canvi, que "no hi ha res per què preocupar-se" perquè, si bé en la qualificació va estar "lluny de Vettel i de Hamilton, en la cursa la situació va millorar".

L'excampió mundial Niki Lauda ha dit que el Gran Premi d'Austràlia va marcar un inici de temporada difícil per a Ferrari i Fernando Alonso, ja que el seu cotxe va resultar ser més lent que els seus competidors directes, Red Bull i McLaren, per la qual cosa hauran de millorar abans d'arribar a Europa.

Les pròximes tres carreres (Malàisia, Xina i Turquia) "seran clau i l'escuderia italiana haurà de trobar la fórmula per millorar abans d'iniciar el trajecte europeu" al circuit de Montmeló (Barcelona) el proper 22 de maig, ha dit Lauda.

En la seva opinió, el fet que les seus dels equips siguin a prop dels circuits europeus els "facilitarà el desenvolupament de les seves actuacions".

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT