Publicitat
Publicitat

'Mundo Deportivo' destaca que el jutge Flórez "segueix en plena forma" i que "amb ell al Reial li ha anat molt bé"

La premsa esportiva explota amb la sanció a Mourinho i Tito Vilanova. Tots els diaris esportius menys el 'Marca' obren amb portades sobre el càstig del jutge Flórez

El diari Sport es postula en portada amb un "Sense vergonya" sobre el rostre de Mourinho. Una postura que continua i augmenta a la pàgina següent amb un "Intolerable", "ficar el dit a l'ull surt molt barat". El diari destaca tres claus per entendre que aquesta sanció ha estat injusta. Primer, diu que el jutge ha obviat la proposta de l'instructor i "rebaixa de tres a dos partits la sanció a Mourinho". Segon, explica que la decisió equipara l'agressor i l'agredit amb una multa igual per a tots dos. Tercer, i entre exclamacions, recorda que que "Mou només complirà la sanció a la Supercopa d'Espanya". A la pàgina 3, li toca el torn al jutge "únic", que justifica que ha disminuït la duresa del càstig a Mou perquè "no existeix lesió" i perquè no hi havia "ànim de ferir". Sport tanca el tema assegurant que Florentino va moure els seus fils per evitar "un pla més dur a Mou".

El jutge passa per davant de la sanció a la portada d' El 9 Esportiu i li dediquen una fotografia gegant en portada. El jutge Flórez és el protagonista absolut, acompanyat d'un "És ell" i a la part inferior un titular curt però gros: "Una sanció a DIT". El diari esportiu en català recorda que el jutge és exsoci del Madrid i que "només ha sancionat Mou amb dos partits".

El Mundo deportivo obre amb un "Vergonyós!" i no s'espera a les pàgines interiors per assenyalar que el càstig equipara "gairebé" l'agressor i l'agredit. A més, també en portada, exposa que el jutge va rebaixar l'acció de l'entrenador del Reial Madrid d'infracció greu a lleu. Les pàgines interiors mantenen la contundència amb la foto del dit a l'ull al centre de les dues pàgines encapçalada amb un "Un altre escàndol!" amb blanc sobre negre. Sota la imatge, el rotatiu continua opinant amb un peu de foto que resa: "Una sentència vergonyosa". El Mundo Deportivo no perd l'ocasió de recordar que amb la UEFA li haurien "caigut 5 partits" i que l'expedient obert a l'agost proposava una pena de 4 a 12 partits. A les pàgines 4 i 5 expliquen que "amb ell (Flórez) al Reial li ha anat molt bé" i ironitzen que "continua en plena forma". A més, també ressalten l'esperit de concòrdia del Barça, que no pensa "presentar cap recurs".

La portada de l' As és la més discreta i qualifica la pena de "política" i l'acompanya de moltes altres informacions esportives a la portada d'avui. Això sí, a la segona pàgina presenta els dos sancionats com a "agressors" i titula: "Supercopa: càstig lleu per a les dues agressions". A la tercera plana, però, fan un elogi a l'equip blaugrana i reconeixen que "es mossega la llengua" i "no recorrerà" la sanció de Tito.

Marca, la diferència

EL diari Marca no dóna tanta importància a la decisió del jutge. El rotatiu aprofita la seva portada per fer diversos anuncis. El més destacat, el d'un reportatge que hi ha a l'interior titulat "Les manies del Madrid", que explica les fílies, fòbies i supersticions dels jugadors. Un altre, la tronada de Sara Carbonero a aquest mitjà. Sota la imatge central, similar a un peu de foto, apareix un breu: "Dos partits de sanció a la Supercopa per a Mourinho i un partit per a Vilanova". En la part superior explica, fins i tot, que "Bozella torna a boxejar després de 26 anys de presó".

Etiquetes

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT