Esports 02/09/2017

Les xarxes socials renoven la manera de presentar els fitxatges

Granero, Boudebouz, Navas, Mesa o el Còrdova protagonitzen alguns dels anuncis més originals

Ara
1 min
L'Espanyol va apostar per Pirates del Carib per anunciar el fitxatge d'Esteban Granero

BarcelonaQuina ha estat la presentació més original d'aquest mercat de fitxatges? A la gespa, no n'hi hagut cap que hagi destacat per la seva originalitat, més enllà de l'exuberant acte de benvinguda que el PSG va preparar a Neymar. On han brillat més les presentacions aquest estiu ha estat a les xarxes socials; els clubs han apostat per formats innovadors per presentar, en alguns casos amb certa intriga, les seves cares noves. Us en recollim a continuació algunes de les més destacades i originals.

París s'il·lumina per rebre Neymar.

Alves es planxa el seu nom i dorsal.

Rooney torna a casa 13 anys després.

Zlatan també torna, al Manchester United, a la seva manera. Ibrahimovic en estat pur.

L'Espanyol tira de 'Pirates del Carib' per anunciar Granero.

El Sevilla 'segresta' Jesús Navas en el seu retorn al Sánchez Pizjuán.

També a Sevilla, el Betis juga amb una cançó mítica d'ABBA, 'Voulez-vous', per anunciar Boudebouz.

El Roma aposta pels videojocs amb Pellegrini.

El Liverpool, en canvi, ho fa responent als usuaris de Twitter amb Salah.

El Swansea City juga amb les nacionalitats de Renato Sanches i Roque Mesa, a qui troba un professor d'anglès.

El Còrdova va fer un joc amb els seus aficionats i va anar anunciant fins a set incorporacions en un sol dia.

El Llagostera posa música de James Bond per posar-hi intriga.

Carlos Vela posa rumb a Los Angeles el 2018.

stats