Publicitat
Publicitat

Karl Lagerfeld posa en marxa una cadena d’hotels

Lagerfeld amplia l’extensió de la seva firma, que consta de roba d’home, de dona i d’infants, accessoris, bosses de mà, rellotges, ulleres i perfums

L’imperi de Karl Lagerfeld segueix creixent. El dissenyador de moda i director creatiu de Chanel, Fendi i la seva pròpia firma va anunciar dilluns que obrirà una nova cadena d’hotels. En col·laboració amb l’empresa Brandmark Collective BV, el dissenyador alemany, de 83 anys, posarà en marxa Karl Lagerfeld Hotels & Resorts, una línia de negoci que constarà d’hotels, complexos residencials, restaurants i clubs privats.

Segons va informar el dissenyador a través d’una nota de premsa, tots els edificis tindran la seva estètica innovadora a través d’una sèrie de projectes d’interiorisme. Amb aquesta nova línia de negoci, Lagerfeld amplia l’extensió de la seva firma, que consta de roba d’home, de dona i d’infants, accessoris, bosses de mà, rellotges, ulleres i perfums. De moment, el dissenyador no ha precisat on s’ubicarà el primer espai d’aquest nou projecte i, ara per ara, està considerant diversos destins. Aquesta no serà la primera incursió de Lagerfeld en el món hoteler. El dissenyador alemany té previst obrir l’any vinent el primer hotel Karl Lagerfeld. L’edifici està situat a Macau, a l’únic lloc de la Xina on les apostes i el joc són legals. L’hotel, que tindrà sis estrelles i 270 habitacions, també constarà de casinos i restaurants.

A part d’aquest negoci, el creador també té diverses experiències en el món de l’interiorisme. Lagerfeld ha dissenyat una sèrie d’apartaments de luxe que s’ubicaran a Miami i a Toronto i que per ara encara s’estan desenvolupant. També ha col·laborat en el disseny d’interior de l’Hotel Sofitel So de Singapur, ha ideat la piscina de l’Hotel Metropole Montecarlo de Mònaco i ha participat en la decoració de dues suites de l’Hôtel de Crillon, situat a París.

Lagerfeld va saltar a l’actualitat fa unes setmanes en pronunciar-se sobre el robatori a Kim Kardashian. El dissenyador va atribuir part de culpa a la celebrity i va afirmar. “No pots fer ostentació de la teva fortuna i després mostrar-te sorpresa que hi hagi gent que la vulgui compartir amb tu”, va dir.

Més continguts de