Estils 10/02/2016

Models 'curvies' i majors de 50 anys a la conquesta del món de la moda

La revista 'Sports Illustrated' inclou, per primer cop, models de talles grans i dones grans

Thaïs Gutiérrez
2 min
Ashley Graham a la imatge de la campanya de Swimsuits for all / @instagram

BARCELONAJa fa temps que la revolució 'curvie' sacseja el món de la moda. Es tracta de models de talles més grans de les habituals en aquesta indústria –i, per tant, que porten talles més semblants a les que utilitzen la majoria de dones– que s'estan fent un forat en el sector. Entre aquesta fornada de models amb corbes destaquen alguns noms com els de Tara Lynn, Katya Zharkova, Candice Huffine o Bett Ditto, que treballen per a primeres marques i participen en campanyes al mateix nivell que les models de talles més petites.

Però ara la revolució 'curvie' ha fet un pas més, ja que la mítica revista 'Sports Illustrated' ha decidit incloure en la seva edició de banyadors, per primer cop a la història, models de talles grans, com Ashley Graham, segons explica l'edició nord-americana del diari 'The Huffington Post'. La revista va néixer el 1964, i des de llavors algunes de les models més famoses han aparegut a les seves pàgines però sempre des d'una perspectiva estandarditzada de la bellesa femenina. Entre les models que hi han aparegut també hi ha Judit Mascó, que va ser portada de la revista l'any 1990, fet que va suposar el seu salt a la fama internacional.

Però en l'edició d'enguany 'Sports Illustrated' fa un canvi important i decideix apostar per la bellesa més real, i no només amb Ashley Graham, sinó que a les seves pàgines també hi apareix la model Nicola Griffin, de 56 anys, lluint banyadors de la marca Swimsuits For All. Griffin porta tres anys treballant com a model i ha convertit la seva melena canosa en un símbol d'identitat i de defensa de la bellesa real.

La model de 56 anys Nicola Griffin / @instagram

La revista també ha inclòs una altra model de talles grans a les seves pàgines, la jove Philomena Kwao, en aquest gir que s'ha interpretat com una aposta editorial per una bellesa més real, una tendència que a poc a poc està guanyant terreny a la indústria.

stats