Estils 07/10/2015

El Rec aglutinarà marques de moda urbana en un espai amb 'food trucks', DJs i rampes per a 'skaters'

Acn
1 min
El responsable de Rec Stores, Jordi Ribaudí; el director d'art del Rec, Ramon Enrich; la responsable de Kaotiko Barcelona, Katia Vilagines; i el dissenyador Josep Abril / ACN

BarcelonaLa tretzena edició del festival Rec de botigues efímeres del barri del Rec d'Igualada es celebrarà del 4 al 7 de novembre amb la presència de més de 70 marques de moda.

En aquesta edició s'estrenarà l'Urban Village, un espai que aglutinarà marques de moda urbana que vendran els seus estocs al costat de rampes per a 'skaters', sessions de DJs i 'food trucks'. Una altra novetat serà el Secret Market de Privalia, una 'pop-up store' on es podran comprar productes del portal web.

Els organitzadors esperen superar els 100.000 visitants que es van registrar en les dues últimes edicions del Rec.0.

stats