Estils 21/07/2016

El negoci sucós de Selena Gomez a Instagram

L’artista és, des del març, la persona amb més seguidors a la xarxa social: en té més de 85 milions i ha desbancat l’altre gran monstre d’internet, Taylor Swift

Núria Juanico
1 min
El negoci sucós de Selena Gomez a Instagram

BarcelonaCada vegada que Selena Gomez penja una foto a Instagram en què es veu alguna marca, s’embutxaca prop de 550.000 dòlars (uns 500.000 euros). L’artista és, des del març, la persona amb més seguidors a la xarxa social: en té més de 85 milions i ha desbancat l’altre gran monstre d’internet, Taylor Swift. Gomez no desaprofita tota aquesta influència, sinó que la utilitza per fer negoci. Fa unes setmanes va publicar una imatge en què apareixia xuclant una canya d’una ampolla de coca-cola, l’etiqueta de la qual tenia el missatge “ You’re the spark ” (Tu ets l’espurna). La fotografia no només ha aconseguit un bon gruix de comentaris, sinó que també s’ha convertit en la imatge amb més “m’agrada” de la història d’Instagram, amb 4,6 milions. L’èxit de Gomez, però, no només dóna fruits en el camp de la xarxa social de les imatges. Segons l’empresa D’Marie Analytics, la celebrity també cobra bons pessics per publicar missatges publicitaris a Twitter i a Facebook.

stats