Publicitat
Publicitat

La CNN i Fox News s'equivoquen i donen per inconstitucional la reforma sanitària d'Obama

Les dues cadenes han interpretat malament la sentència del Suprem i han informat que el tribunal havia tombat la polèmica mesura

Dues de les cadenes més importants dels Estats Units han errat el tret sobre la sentència del Tribunal Suprem per la reforma sanitària de Barack Obama. Tant la CNN com Fox News l'han declarada inconstitucional en un primer moment. Pocs minuts després han hagut d'afanyar-se a corregir-ho, tant a la pantalla com també per Twitter.

La cadena ABC informa que l'error també va sacsejar el propi president nord-americà, ja que s'estava informant a la sala Oval de la Casa Blanca a través de les dues cadenes. Segons els seus assessors, Obama no es ni immutar quan per uns moment va veure com havia perdut l'aposta més important de la seva legislatura. Poc després van entrar a la sala part del seu equip per felicitar-lo i amb la sentència impresa en mà.

Més continguts de