Publicitat
Publicitat

ESPAI CATALÀ DE COMUNICACIÓ

L'ARA s'incorpora al patronat de Fundacc

Aquest organisme és el que impulsa el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, estudi que mesura i analitza les audiències i consums culturals del mercat de parla catalana

L'empresa editora de l'ARA i de la revista Time Out, Edició de Premsa Periòdica en Català SL, s'incorpora al patronat de la Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura (Fundacc). Aquest organisme és el que impulsa el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, estudi que mesura i analitza les audiències i consums culturals del mercat de parla catalana.

El director executiu de l'empresa editora, Joan Alegre, serà el representant a Fundacc a partir de la propera reunió de patrons de la fundació, prevista pel proper mes d'abril.


L’audiència del diari ARA, en els propers mesos

El diari ARA va publicar el seu primer número el 28 de novembre de 2010 i des d’aleshores el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura n’està mesurant l’audiència. Fundacc publicarà la dada d’audiència del diari Ara en els propers mesos, després de realitzar el nombre d’entrevistes necessàries per certificar-la.


Time Out Cultura, la revista d’oci líder a Catalunya

Segons la darrera onada del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura (6a onada 2010), Time Out Barcelona té una audiència de 31.000 lectors setmanals i és la revista de propostes d’oci líder a Catalunya.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT