Publicitat
Publicitat

Televisió

Antena 3 va tancar el 2011 amb 93,4 milions de benefici

La caiguda d'ingressos per publicitat són una de les causes principals de la reducció dels guanys, que van ser un 14,4% inferiors que els del 2010

El grup Antena 3 va guanyar 93,4 milions d'euros l'any 2011, segons ha informat aquest dijous l'empresa a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CMMV). Aquesta xifra suposa un 14,4% menys que en l'exercici anterior, en què havia tingut uns beneficis de 109,13 milions d'euros.

Els ingressos nets es van situar en 805,2 milions d'euros, un 0,3% menys que el 2010, quan havien estat de 807,7 milions. El grup atribueix el descens a l'evolució negativa del mercat publicitari: l'evolució de la publicitat en mitjans convencionals, que representa la principal font d'ingressos de l'empresa, va caure al voltant d'un 7% respecte a l'any anterior. En l'apartat d'altres ingressos el descens és molt més pronunciat, de fins al 22,9%, com a conseqüència de la disminució del nombre d'SMS i de trucades a números de tarificació especial.

El resultat brut d'explotació va ser de 124,4 milions d'euros, un 20% menys que en l'exercici anterior, mentre que les despeses d'explotació acumulades van créixer un 4,6% respecte al 2010. El grup manté un deute financer de 79,1 milions, un 20,7% menys que fa un any.

Per la seva banda, Mediaset va presentar ahir uns resultats amb 110 milions de benefici net.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT