EL RADAR
Mèdia 03/08/2017

Baixen les queixes a la defensora de l’audiència de la Corporació

L'horari de 'Merlí', el bon ús del català o la manca d'espais culturals a Catalunya Ràdio, entre els temes que més interès han generat

Ara
1 min
Baixen les queixes a la defensora de l’audiència de la Corporació

BarcelonaLes bústies de la defensora de l’audiència de TV3, Catalunya Ràdio i La Marató van rebre 1.364 queixes al llarg del 2016. La xifra suposa una reducció a gairebé la meitat respecte a les 2.547 de l’exercici anterior. Els missatges autoqualificats de queixes suposen un 8,65% de les 15.764 comunicacions rebudes per aquesta oficina.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

A parer de la defensora, els temes que més interès han suscitat són l’horari de Merlí (massa tard, tenint en compte que s’adreça també a una població jove), el bon ús del català als mitjans de la Corporació, les sol·licituds de retirada d’imatges per part de les persones que hi apareixen, la reivindicació dels continguts culturals a Catalunya Ràdio o la petició de l’audiència juvenil que el canal 3XL torni a la televisió.

Segons l’informe fet públic ahir, algunes de les peticions dels usuaris han provocat canvis. Així, ara es pot recuperar, hora a hora, tota la programació de Catalunya Ràdio en els deu dies anteriors. Així mateix, s’ha millorat la subtitulació en directe dels informatius. O s’ha retirat un anunci de l’ONG Save the Children, per la duresa de les imatges.

stats