Publicitat
Publicitat

EL FINANÇAMENT DELS MITJANS PÚBLICS

La Corpo considera que la publicitat és "irrenunciable"

El finançament mixt a través de subvencions públiques i de la publicitat és "irrenunciable" per garantir "la viabilitat i la sostenibilitat" de l'actual model de mitjans públics catalans, basat en "la qualitat i la funció de servei públic". Amb aquesta claredat s'expressava ahir en un comunicat el Consell Assessor de Continguts i Programació de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), que vol "defensar" TV3 i Catalunya Ràdio de "la pressió que s'exerceix des del sector privat audiovisual per suprimir la publicitat als mitjans públics autonòmics i locals". Les peticions en aquest sentit s'han accentuat en les últimes setmanes i la Unió de Televisions Comercials Associades (Uteca) fins i tot va publicar fa poc un estudi que demostrava que els canals autonòmics serien viables sense anuncis. El Consell, format per 21 membres elegits pel Parlament amb voluntat de representar la pluralitat de la societat catalana, recorda que el model de programació dels mitjans de la CCMA "els ha situat al capdavant tant dels rànquings d'audiència com de qualitat", fet que els converteix en "els mitjans de referència a Catalunya i els més ben valorats".

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT