Mèdia 14/06/2012

La cadena CNBC i 'Yahoo!' s'uneixen per compartir continguts financers

Els dos mitjans distribuiran notícies econòmiques conjuntament però mantindran el control editorial propi

Efe
1 min

Nova YorkEl canal de televisió nord-americà CNBC i 'Yahoo! Finance' han firmat una aliança per tal de diversificar els seus continguts sobre economia i negocis, en diverses plataformes. Els dos mitjans pretenen aconseguir una audiència mensual, als Estats Units, de 100 milions de persones a la televisió i 40 milions a Internet, després de la unió.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Amb aquesta aliança, la CNBC adoptarà un paper central dins la web internacional de notícies financeres, i podrà subministrar la informació a temps real i analitzar una audiència més àmplia, va explicar el president del canal, Mark Hoffman.

Segons el director executiu de 'Yahoo! Finance', Ross Levinsohn, aquesta col·laboració facilitarà una expansió de la seva oferta "instantàniament" i reforçarà la seva posició com a "lloc financer més visitat del món".

Una tele que treballa per a un web

L'acord implica que la CNBC serà la principal font de continguts del portal web i li proveirà reportatges, entrevistes i notícies en temps real. Al mateix temps, els periodistes de 'Yahoo! Finance' ajudaran a generar programació a la cadena televisiva. A partir de l'octubre, produiran vídeos conjuntament que es publicaran a les webs dels dos mitjans i es promocionaran també a la televisió. No obstant, tant la CNBC com 'Yahoo! Finance' mantindran el control editorial sobre els seus productes informatius.

stats