Publicitat
Publicitat

TELEVISIÓ

TV3 bat rècord d'audiència de les campanades amb el 42,3% dels espectadors

1.191.000 segueixen el Canvi d'Any que van retransmetre des de la Pobla l'imitador de Puyol i la periodista Laia Ferrer

En un any de rècords i lideratge per TV3, la darrera nit de l'any també va ser el canal públic el que més catalans van escollir per seguir les campanades. I a més TV3 va batre un nou rècord amb el 43,2% d'espectadors enganxats a la retransmissió que feien des de la Pobla de Segur l'imitador de Puyol al Crackòvia i la periodista de l'equip de Fórmula 1, Laia Ferrer. En el minut just de traspàs d'any hi havia 1.191.000 catalans i catalanes connectats a TV3.

La major part de la resta de l'audiència se la va emportar La 1, amb el 33,3% i 937.000 espectadors. Aquest canal feia les campanades des de la tradicional Puerta del Sol madrilenya. En aquest cas els presentadors eren José Mota i Anne Igartiburu, que van liderar la nit a tot l'Estat, amb un 56,2% de l'audiència en el moment del canvi d'any. Els 15,39 milions d'espectadors que ho van seguir van marcar un rècord que no s'assolia des del 1997.

El tercer canal més escollit pels espectadors catalans van ser Telecinco, amb l'11,9% de l'audiència i 336.000 espectadors. A nivell espanyol les campanades presentades per Sara Carbonero, Pilar Rubio i Marta Fernández van ser les segones més vistes. Tot i l'intent d'atraure audiència amb tres dels nous valors pels que aposta la cadena, el programa va ser menys seguit que l'any anterior: va pasasr del 21,2% del share al 15,6%, ja que va perdre 626.000 seguidor.


Especials de Cap d'Any

A banda de les campanades, TV3 també va liderar la resta de la nit amb els diversos programes que va emetre abans i després del moment de canvi d'any: 932.000 espectadors (el 36,5% del share) van seguir de mitjana el Crackòvia especial que va començar a les 23.16h; 675.000 van seguir el Polònia també especial que es va emetre a les 22.25h; i 533.000 (25,2% del share) van veure el programa Cap d'Any x 10, que va recuperar les campanades de TV3 dels darrers 10 anys i que va començar quan passaven 5 minuts de les 12 de la nit.

Pel que fa a La 1, 774.000 espectadors (28,5% del share) van seguir de mitjana les Campanadas de Fin de Año, que va arrencar a les 23.41h. La resta de programes que la cadena púlbica espanyola va emetre abans i després de la mitjanit van tenir una audiència d'entre el 20% i el 27%.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT