Publicitat
Publicitat

CRÍTICA XARXES

Color, una aplicació per a gent molt optimista

Sóc molt escèptic amb les possibilitats d'èxit de les aplicacions que geolocalitzen els usuaris en temps real. Per molt que siguin configurables, la possibilitat de perdre's em sembla una parcel·la d'intimitat a la qual és difícil de renunciar. FourSquare fa mesos que està encallat. Però des de dimecres té un nou aliat: Color, una aplicació de smartphone que promet traslladar al mòbil l'experiència de les xarxes socials. La idea és que els usuaris comparteixin fotografies no -o no tan sols- segons el grau d'amistat, sinó també segons la proximitat. Qualsevol persona que estigui a menys de 50 metres pot veure les imatges que estic captant en aquella ubicació. No costa gaire imaginar que la plataforma derivarà cap a un lloc on buscar-se cites a cegues. El fet que hi hagin invertit 41 milions de dòlars fa pensar que l'intent és seriós, per molt que a mi em sembli l'enèsima provatura abocada al fracàs. Només algú molt optimista voldria exposar-se a ser aturat pel carrer per un perfecte desconegut que s'apropés perillosament, esgrimint un mòbil en senyal de complicitat.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT