Publicitat
Publicitat

PREMSA

'El Mundo' utilitza 'La Razón' i 'El País' per carregar contra Telecinco

En l'edició d'aquest dimecres reprodueix dos articles publicats pels seus rivals

En l'edició d'aquest dimecres el diari El Mundo reprodueix de manera textual dos articles que havien aparegut a La Razón i El País dimarts i diumenge, respectivament. El rotatiu de Pedro J. Ramírez escull els dos textos dels seus rivals per carregar contra Paolo Vasile, el propietari de Telecinco. En els dos casos, critiquen durament els continguts dels programes d'aquest canal.

Els dos articles apareixen a la pàgina 57 de la secció de comunicació del diari. El Mundo els posa com a comú encapçalament "Coincidència sobre la teleescombraria de Vasile" i justifica la decisió de reproduir-los d'aquesta manera: "Reproduïm pel seu interès informatiu els articles de dos dels columnistes més brillants -i dispars- de la premsa actual, Alfono Ussía i Carlos Boyero".

Ignomínia i podridura

L'article més gran, escrit per Alfonso Ussía per La Razón, diu entre d'altres coses que Vasile "cada cop que obre la porta del tresor una taca d'ignomínia i podridura cobreix la societat espanyola". El text es titula Añorada Italia, i se serveix dels atractius del país de la bota per convidar Vasile a tornar-hi.

El segon article, titulat Más mugre, és el de Carlos Boyero, d' El País, i també destil·la menyspreu cap a Vasile. En aquest cas titlla alguns programes de Telecinco de "simulacre amb afanys naturalistes", de "clavaguera cridanera, melodramàtica i grollera".

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT