Publicitat
Publicitat

CRÍTICA XARXES

Entra i revela'ns el teu rotllo... que t'escoltarem

A la xarxa tothom hi és benvigut. Ho sabem i tendim a pensar que els pesats que hi deixen anar les seves dèries parlen per a les parets. Doncs no. Hi ha tanta gent disposada a clavar rotllos com gent disposada a escoltar-ne. Només cal entrar a YouTube. No és cap error informàtic: en el rànquing dels més vistos hi surt, categoria Howto & Style, una cosa titulada No lo tires, utiliza ese perfilador que no tiene el color esperado . Una noia que resulta que és informàtica i aficionada a l'estètica està fent forat amb els seus consells casolans sobre cosmètica per a totes les butxaques. A Telemadrid l'han entrevistat i tot. Els seus vídeos tenen centenars de milers de visites i té un exèrcit de fans que comenten les seves aportacions amb devoció. Ja li han sortit imitadores. N'hi ha una que ofereix la producció Consumo responsable (1 i 2!), que no parla de cafè en botigues de comerç just o de beure amb moderació, sinó que ens recomana que llencem el maquillatge caducat. I la gent s'ho mira. Gent que no entendria l'acudit d'Eugenio, aquell que diu que el dependent d'una botiga de fotografia és víctima de la xerrameca d'un client per culpa del rètol " Entre y revele su rollo" .

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT