Audiències
Mèdia 21/10/2013

El '30 minuts' sobre Escòcia lidera el 'prime time' amb el tercer millor resultat de la temporada

La redifusió del Gran Premi d'Austràlia aporta quasi 400.000 persones a Telecinco

Ara
1 min

BarcelonaEl '30 minuts' va mirar aquest diumenge cap a Escòcia per analitzar la situació que es viu en aquell país menys d'un any abans del seu referèndum sobre la independència del Regne Unit. El reportatge 'El dilema d'Escòcia' va tenir 567.000 espectadors i un 17,4% de quota de pantalla, i va convertir-se així en el tercer més vist de la temporada, només per darrere dels que es van dedicar a la Via Catalana i a l'estelada.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

L'espai de reportatges va ser la segona emissió més vista del dia –per darrere del 'Telenotícies Vespre'– i va dominar clarament la primera part del 'prime time'. Durant la segona part de la franja, Telecinco i Antena 3 van disputar-se el domini en una lluita molt ajustada: el canal de Mediaset va reunir 361.000 persones i va fer un 11,5% de 'share' amb la sèrie 'Aída', mentre que el d'Atresmedia va aconseguir 360.000 seguidors i una quota del 14,2% amb la pel·lícula 'Origen'.

Pel que fa al Gran Premi d'Austràlia de Motociclisme, l'emissió en directe de la cursa de MotoGP, que va començar a les 7.00, va tenir 107.000 espectadors i va arribar al 52,6% de quota. La redifusió de la prova que Telecinco va oferir a les 14.00, en canvi, va pujar fins als 382.000 espectadors, amb un 'share' del 23,7%.

Això va contribuir a situar aquesta cadena al capdavant del rànquing diari, amb dues dècimes d'avantatge sobre Antena 3. TV3 va ocupar la tercera posició:

  1. Telecinco: 11,9%
  2. Antena 3: 11,7%
  3. TV3: 10,1%
  4. Cuatro: 6,6%
  5. La 1: 6,6%
  6. La Sexta: 5,2%
  7. 8TV: 3,0%
  8. FDF: 2,6%
  9. Divinity: 2,5%
  10. Xplora: 2,4%
stats