Publicitat
Publicitat

Estrella Damm i Barça, de l'Àfrica a París: 9 anys d'una simbiosi en 9 anuncis

L'espot estrenat aquest dilluns a la nit, 'Es poden imitar els valors del Barça?', fet a París, és el novè d'una sèrie que va començar el 2004 amb 'Amigo, amigo', amb l'Àfrica com a escenari

El més famós és, segurament, el del tovalló de Messi, però la història dels anuncis que han reforçat la simbiosi entre Estrella Damm i el Barça, patrocinador i patrocinat, té un principi clar l'any 2004, amb aquell africà cridant " amigo, amigo" a un turista que porta una samarreta d'Estrella Damm: ell creu que aquelles paraules signifiquen Futbol Club Barcelona per culpa d'un pòster que té penjat a casa.

L'estil ha anat evolucionat, però les històries sempre parteixen de la idea de la transcendència dels valors del Barça, el més que un club, que arriba arreu del món i que, en els últims anys, ha portat a tota la filosofia d'autoestima que ha anat impregnant els anuncis a mesura que l'equip de Guardiola acumulava títols.

El recull complet dels vídeos és:

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT