Publicitat
Publicitat

CRÍTICA XARXES

Google es fa la competència a si mateix

M'agradaria veure per un forat la primera reunió del nou consell de direcció de Google, que Larry Page ha reorganitzat tan bon punt s'ha assegut a la butaca de conseller delegat en substitució d'Eric Schmidt. Ara hi ha els responsables de les unitats de negoci de cercador, publicitat, xarxes socials, YouTube, mòbils i Chrome. Segur que aquests dos últims s'han d'explicar moltes coses.

Fins ara l'empresa ha mantingut dues estratègies separades en sistemes operatius per a mòbils: Android per als telèfons i ChromeOS per als portàtils. L'aparició de l'iPad d'Apple els va obligar a corregir el rumb, introduint Honeycomb, una variant d'Android específica per a tablets . Però ara que ja arriben els primers models que la fan servir i els primers portàtils lleugers amb ChromeOS, s'ha descobert que els responsables d'aquesta plataforma també han previst que pugui funcionar en tablets . Dues divisions de Google competeixen entre elles per atreure els fabricants d'aquests nous equips que ja estan desplaçant els netbooks , fins fa quatre dies estrelles del mercat informàtic. De moment, Acer ja ha defenestrat el seu conseller delegat per no haver previst aquesta evolució.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT