Publicitat
Publicitat

CRÍTICA TV

Històries de princeses per prendre el pèl

Dimarts a la nit, Telecinco i Antena 3 van decidir oferir-nos l'aperitiu del casament del príncep Guillem i Kate Middleton amb plantejaments molt diferents. Telecinco va optar per fer un especial de La Noria titulat, no s'ho perdin, El Club de las Princesas por Sorpresa . Antena 3, en canvi, va apostar per una TV movie que pretenia recrear la història real de la parella.

La TV movie era fluixeta, amb un plantejament de ficció universitària adolescent que si no fos perquè és una història real (i reial), per a molts espectadors no tindria cap ganxo ni interès. Però és cert que hi ha espectadors als quals només pel fet de saber que aquella història pot ser veritat els atrapa mínimament, encara que res ni ningú els ofereixi mínimes garanties que és rigorosa. Però tant hi fa: tenen la sensació que fiquen el nas dins de Buckingham Palace i ja en tenen prou.

Una altra manera de prendre el pèl és aprofitar que el príncep i la Middleton es casen per vendre un especial princeses que és, pel broc gros, un programa per parlar de Letizia Ortiz. Per enèsima vegada i insistint en tot el que ens han explicat sempre des que es va fer públic que el príncep sortia amb una periodista. Van organitzar una taula de debat (que equival a poca feina i que omple molts minuts a un cost previsible) on no podia faltar Jaime Peñafiel. Van convidar dues periodistes que van treballar amb Letizia perquè expliquessin exactament el mateix que deien en un vídeo que ens anaven racionant durant el programa: les vèiem per partida doble explicant idèntiques anècdotes. I van convidar una cosina de la princesa d'Astúries per explicar tonteries d'infantesa: que si és simpàtica, que si és perfeccionista i fins i tot que prefereix les infusions al cafè. Apassionant. Lògicament, l'audiència els va caure en picat. A Telecinco hi ha dies que abusen de la bona fe dels espectadors i es pensen que s'ho menjaran tot encara que el plat que serveixin estigui passat.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT