Publicitat
Publicitat

MITJANS DIGITALS

El ‘Huffington Post’ aposta per un servei de vídeo les 24 hores del dia

La intenció és augmentar la interactivitat dels usuaris, i per això gran part dels vídeos seran 'a la carta'

El ‘Huffington Post’ segueix la seva carrera per liderar el format digital. El mitjà dirigit per Arianna Huffington ha anunciat el llançament d’un nou canal de notícies que emetrà les 24 hores del dia. La plataforma, el ‘HuffPost Streaming Network’, es posarà en marxa aquest estiu i involucrarà tota la comunitat del ‘Huffington Post’: des dels reporters i redactors fins els bloguers i lectors del diari.

El canal de 'streaming' contindrà les històries més rellevants i atractives que estigui tractant el ‘Huffington Post’. L’objectiu és buscar la màxima interactivitat, i per això gran part dels continguts seran vídeos ‘a la carta’ a partir de la demanda dels lectors. “A la gent ja no li interessa que li expliquin les notícies, també en vol formar part”, ha manifestat Arianna Huffington. La presidenta d’aquest mitjà digital ha explicat que, a més, al llarg de l’any uns 20 periodistes del diari recorreran els Estats Units per explicar les històries dels ciutadans més afectats per la crisi i donar rellevància, així, als seus reptes personals i econòmics.

Els més de 40 milions de lectors mensuals que té el portal de notícies –el segon més llegit després del ‘New York Times’– podran accedir així a 24 hores diàries de vídeo, dotze al matí i dotze de repetició a la nit, cinc dies a la setmana. A finals del 2013, explica Huffington, el canal té previst incrementar la producció audiovisual a setze hores d’original.  

La iniciativa del portal de notícies va en consonància amb els seus nous propietaris, l’empresa de serveis i continguts a internet America On Line (AOL), que l’any passat va comprar la web informativa d’Arianna Huffington per 231,7 milions d’euros.


Més continguts de