Publicitat
Publicitat

CRÍTICA TV

Humor negre molt familiar

Pablo Motos a El Hormiguero va entrevistar per enèsima vegada el pilot de pega Fonsi Nieto. El noi ha deixat les motos i ara vol ser DJ, que es veu que era la seva passió d'infantesa. L'entrevista, però, va començar amb Pablo Motos preguntant-li per les tragèdies que ha viscut últimament: després d'un accident de moto en què es va destrossar el peu, gairebé perd la vida en un hospital d'Indianàpolis. El pilot encara no ha superat el tràngol, després que l'operessin sense anestèsia, que patís una aturada cardíaca i que tingués una embòlia pulmonar. Però a Pablo Motos això li era igual i es recreava en l'espectacle de la seva desgràcia: " ¡Y va y después te mueres durante cuarenta y siete segundos! " I l'altre: " Bueno, tuve un paro cardíaco... ". El pilot procurava no donar-ne gaires detalls, però Motos burxava. Fins i tot van mostrar una imatge de Fonsi intubat a l'hospital mentre insistien que el convidat va estar a punt de morir.

Després de l'entrevista van passar a un truc de màgia anomenat " La cama de la muerte ". Ideal. Consistia en un llit de fusta on a sobre hi queia amb violència un tauló ple de ferros punxeguts que es clavaven sobre el que jeia sobre la fusta. Van voler que s'hi estirés Fonsi Nieto que, nerviós, s'hi va negar. Al noi se'l nota encara una mica atordit per la seva mala sort. Un dels col·laboradors del programa li feia broma: " Ponte, hombre... Si total... Tú ya te has muerto una vez... ". Em va recordar un altre truc de màgia que van fer al mateix programa amb Pedro García Aguado, l'exwaterpolista que va explicar que era alcohòlic i que la beguda li va fer perdre tot el que tenia. Després de descriure el seu cas li van preparar una secció amb ampolles de whisky i ginebra. Molt adequat.

Per tancar el programa van fer un experiment dedicat a Fukushima, explicant primer com va petar la central nuclear i després reproduint com es pot reparar un reactor nuclear. Ja ho veuen: un programa d'humor familiar...

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT