Mèdia 02/10/2015

Ikea entra a La Sexta amb ‘La escuela de decoración’

Núria Juanico
1 min
Ikea entra a La Sexta amb  ‘La escuela de decoración’

BarcelonaLa Sexta estrena demà a les onze del matí La escuela de decoración, un nou programa que pretén transformar la vida dels protagonistes a través de la decoració. Es tracta d’un espai branded content, és a dir, que ofereix de manera explícita continguts vinculats a una marca concreta. En aquest cas, l’empresa que col·labora en el programa és Ikea. La multinacional sueca serà l’encarregada d’assessorar sobre els continguts del programa.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

A cada capítol de La escuela de decoración s’abordaran dos casos de persones que transformaran l’interior de casa seva. Els protagonistes tindran perfils diversos però amb un tret en comú: el fet de viure un moment de canvi i no saber com afrontar-lo. D’aquesta manera, l’espai vol mostrar la importància de la decoració relacionada amb el benestar. Per ajudar els participants a millorar casa seva, La escuela de decoración tindrà un equip d’experts liderat per Lorenzo Meazza. Aquest grup d’especialistes aconsellarà els participants perquè la decoració de cada llar reflecteixi la personalitat dels que hi viuen i respongui a les seves necessitats. També donaran claus i consells bàsics perquè tant els protagonistes com els espectadors puguin adaptar la decoració de casa seva al seu cas particular.

En el primer episodi del programa els experts ajudaran a renovar el saló d’un pis compartit per tres joves i l’habitació d’un adolescent. Més endavant, també es tractarà el cas d’un pis de 20 metres quadrats i el pati d’una casa familiar. Cada capítol durarà 30 minuts i, a partir de l’11 d’octubre, es reemetran els diumenges a tres quarts de tres del migdia al canal Nova.

stats