Publicitat
Publicitat

CRÍTICA XARXES

Intereconomía ens necessita

Hi ha molta conya a les xarxes socials sobre la campanya d'Intereconomía per sol·licitar donacions entre els espectadors compromesos . És una iniciativa insòlita. La cadena líder del que es coneix com a TDT Party, emulant el moviment ultraconservador Tea Party nord-americà, ha perdut més d'un 20% d'audiència per culpa de la resintonització de la TDT, i això ho deuen haver notat en la facturació publicitària. No en va hem pogut veure presentadors de la cadena, en programes informatius, fent malabars amb taronges per promocionar una coneguda marca de begudes amb gas. La cosa no fa bona pinta, ja es veu. D'altra banda, és paradoxal que la cadena que ha practicat la bel·ligerància més extrema que s'hagi vist mai contra el catalanisme democràtic demani als seus espectadors que ingressin diners en un compte corrent de La Caixa. Ara bé, el que els directius d'Intereconomía haurien de tenir clar és que el principal enemic per a la seva subsistència és una majoria absoluta del PP en les pròximes generals. Llavors, ¿contra qui dispararan des de les seves tertúlies incendiàries? Esclar que sempre els quedaran els ateus, els homosexuals, els avortistes i tots els que no pensen com ells.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT