Publicitat
Publicitat

Comunicació

Justin Bieber no ven... revistes

'Vanity Fair', 'Teen Vogue' i 'People' han registrat els seus pitjors resultats de venda quan han presentat el jove cantant a les seves portades

Els números parlen per si sols. Les portades de diverses revistes que han presentat la cara del nou trencacors juvenil, el cantant Justin Bieber, han registrat les pitjors vendes de la seva història.

Segons publica The Huffington Post, la portada de febrer de la popular revista Vanity Fair va camí de convertir-se en la més desastrosa dels darrers 12 anys, i una de les pitjors des del 1992. A l'espera de l'auditoria final de resultats, les dades ofertes pels editors indiquen que aquest número no hauria superat les 246.000 còpies venudes, el pitjor resultat després del registrat per la portada de Will Smith del juliol del '99, en què l'actor apareixia damunt d'un cavall negre per promocionar la seva pel·lícula Wild Wild West.

Però els resultats nefastos no s'acaben aquí. La portada d'octubre del 2010 de Teen Vogue i la d'abril del mateix any de People van patir del mateix mal. Les revistes Rolling Stone i US Weekly, que han plantat la cara de la jove estrella en portades recents, es podrien sumar a la llista. Restem a l'espera dels resultats.

Pel que sembla, doncs, les fans de Justin Bieber, el cantant que actualment fa perdre el seny a totes les adolescents, no deuen ser gaire amants de les edicions impreses i tot apunta que deuen recórrer als mitjans digitals i altres plataformes per empatxar-se del seu ídol.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT