Publicitat
Publicitat

Audiències

L''APM? Extra' i el '30 minuts' superen l'audiència del mundial de Moto GP

Els dos espais de TV3 atrauen un nombre d'espectadors superior al campionat de motociclisme. No obstant, La 1 acaba líder de la jornada gràcies al cinema

El mundial de motociclisme al circuit de València va situar La 1 com a líder d'emissió des de les 9.00 fins a les 14.30 hores, tenint com a punt de màxima audiència la cursa de motos GP a les 14.00 hores, amb una quota de pantalla del 20,3% i una mitjana de 461.000 espectadors. No obstant això, dos espais de TV3 van recollir més interès per part de l'audiència aquest diumenge: per una banda, l' APM? Extra, amb un share del 20,5% i una mitjana de 568.000 espectadors, i de l'altra el 30 minuts – dedicat a Islàndia -, que va captar l'atenció de 524.000 espectadors (una quota del 15,6%).

Malgrat la preeminència de la pública catalana en els quatre programes més vistos de la jornada –amb els TN vespre i migdia al capdavant–, La 1 se situa com a líder de la jornada (13,4% de l'audiència) gràcies als bons resultats de les pel·lícules de la tarda – Tomb Raider– i de la nit – Superman returns–. TV3 la segueix amb un 10,2% de share, per davant d'Antena 3 (9,6%).

Més continguts de