Publicitat
Publicitat

Audiències

L''APM?' tanca la temporada liderant el 'prime time'

'Hay una cosa que te quiero decir' s'imposa durant el 'late night'

L'última edició de la temporada de l''APM?' va tenir unes xifres d'audiència inferiors a les habituals, amb 495.000 espectadors, però malgrat tot va aconseguir un 'share' del 18,7% i va ser, amb diferència, l'espai més vist del 'prime time'. El programa de zàping, a més, va col·locar-se al segon lloc del rànquing diari, superat només pel 'Telenotícies migdia', que va reunir 587.000 persones i va assolir un 28,8% de quota de pantalla.

A la segona part del 'prime time', però, TV3 va perdre el lideratge en benefici de Telecinco. En termes absoluts, però, 'Terreny personal' va ser l'espai que més seguiment va tenir en aquesta franja, amb 277.000 espectadors –i un 'share' del 10,7%– i 'Hay una cosa que te quiero decir' va aconseguir una quota de pantalla més alta: els 247.000 espectadors que va tenir de mitjana durant les més de tres hores que va durar van atorgar-li un 'share' del 13,9%.

Destaca també el bon resultat del programa '8 al dia'. L'espai que presenta Josep Cuní a 8TV va tenir aquest dimarts 158.000 espectadors i un 'share' del 8,9%, el tercer més elevat de la temporada. El rècord, un 9,7%, l'havia obtingut dilluns, mentre que la segona millor quota, un 9%, és de la setmana passada.

Al global del dia, TV3 va imposar-se amb comoditat:

1. TV3: 13,7%

2. Telecinco: 11,7%

3. Antena 3: 9,9%

4. La 1: 6,6%

5. Cuatro: 4,8%

6. 8TV: 4,7%

7. La Sexta: 4,4%

8. Neox: 3,4%

9. FDF: 2,8%

10. Boing: 2,7%

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT