Publicitat
Publicitat

LES AUDIÈNCIES DELS MITJANS

El Baròmetre de la Comunicació publica les primeres dades del 2011

L'ARA assoleix 131.000 lectors

L'abast d'un diari es mesura pel seu nombre de lectors i l'ARA ha rebut la primera dada oficial: el Baròmetre li atorga 131.000 seguidors diaris, un debut que supera les previsions.

L'ARA ja té la primera dada d'audiència oficial, corresponent al gener i el febrer. El Baròmetre ha atorgat 131.000 lectors a l'edició en paper d'aquest diari, la qual cosa supera amb escreix les expectatives de l'empresa editora, tenint en compte que els estudis basats en enquestes solen penalitzar les marques més joves. La revista TimeOut Barcelona , del mateix grup, suma 38.000 lectors.

L'estudi atorga el lideratge en el sector de premsa a La Vanguardia (778.000 lectors), seguida per El Periódico (710.000 lectors) i El País (243.000). En el camp dels esports, El Mundo Deportivo supera l' Sport (520.000 i 405.000 lectors, respectivament), mentre que El 9 Esportiu obté 72.000 lectors. També s'inclouen dades dels diaris locals: el Segre és el més popular (115.000 lectors), seguit del Diari de Tarragona (110.000) i el Regió 7 (59.000). El Baròmetre ha ratificat Catalunya Ràdio com a líder de la ràdio generalista, mentre que el tron de la musical correspon a Los 40 Principales. En l'àmbit televisiu, TV3 és l'emissora preferida pels catalans, amb un 17,3% de quota.

Més continguts de