Mèdia 12/11/2014

L'anunci de la rifa de Nadal canvia d'estil per oblidar la polèmica de l'any passat

Presenta la història d'un home que no ha comprat el dècim afortunat al bar del barri

Ara
1 min

BarcelonaLoterías y Apuestas del Estado ha presentat aquest dimecres l'espot de la rifa de Nadal d'aquest any. El vídeo, de dos minuts i mig de durada, canvia radicalment d'estil després del criticat anunci de l'any passat, i presenta una història emotiva protagonitzada per un home que veu com la sort ha passat per davant seu i se li ha escapat.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

El protagonista del vídeo és el Manuel, que aquest any no ha comprat el dècim al bar del barri, tal com fa sempre, i justament aquest any ha tocat. Animat per la seva dona, l'home baixa al bar per felicitar el propietari i es troba amb tots els veïns, que fan córrer el cava per celebrar que s'han fet milionaris.

Segons ha explicat la presidenta de l'organisme responsable de la loteria, Inmaculada García, aquesta serà la història central de la campanya, que inclou vuit vídeos més, més curts, tres dels quals es veuran per televisió i els altres cinc a través del portal Elbardeantonio.es, en referència a l'establiment on es desenvolupa l'espot principal. La campanya, creada per l'agència Leo Burnett, està dirigida per Santiago Zannou, que assegura que ha pres com a idea fonamental dels anuncis el concepte de "compartir".

stats