Publicitat
Publicitat

Premsa internacional

'Le Monde' també critica les purgues a RTVE

Després que ho hagin fet també 'The Guardian', 'Libération', 'Le Figaro' o 'The Financial Times'

L'acomiadament de periodistes de RTVE per motius aparentment no professionals sinó polítics ha aconseguit ressò a la premsa internacional. L'últim dels diaris que n'ha parlat, en un to obertament crític, és el progressista 'Le Monde', que no dubta a qualificar l'afer d''escàndol' en el seu titular. El diari cita el cas d'Ana Pastor i recorda com, a 'El País', la periodista va declarar sense embuts que es tractava d'una "decisió política". 'Le Monde' esmenta també el cas de Toni Garrido, que ha estat cessat tot i haver doblat a bastament l'audiència de la seva franja per a RNE.

Aquesta sagnia de professionals ha provocat articles també a altres diaris internacionals, com 'The Guardian', 'Libération', 'Le Figaro' i 'The Financial Times'.


Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT