Publicitat
Publicitat

Blackberry anuncia que ha restaurat tots els seus serveis

Després de 4 dies d'avaria global, els usuaris catalans estan recuperant els serveis de missatgeria, xat i navegació

El codirector general de Research In Motion (RIM), Mike Lazaridis, ha anunciat que la multinacional canadenca ha "restaurat tots els serveis" de Blackberry, que van començar a fallar el dilluns.


Lazaridis ha anunciat la recuperació dels serveis de missatgeria, correu electrònic i navegació a internet durant una conferència de premsa en què va participar l'altre director general de RIM, Jim Balsillie.


Lazaridis també ha negatque el problema, que es va iniciar el dilluns a Europa, fos conseqüència directa dels acomiadaments de personal que la companyia ha realitzat en els últims mesos.


Des d'aquest dijous a primera hora del matí alguns usuaris catalans ja podien fer servir els serveis de BlackBerry "amb certa lentitud". Tal com han confirmat alguns d'ells a l'Ara.cat, estan tornant a funcionar de manera desigual els serveis de missatgeria propis de BlackBerry, el WhatsApp i la navegació per internet.

Aquest és el quart dia en què Research In Motion (RIM) no ha aconseguit donar el seu servei de forma completament correcta.

L'avaria ha obligat l'empresa a donar la cara. La directora d'Operacions i Tecnologia de la Informació, Robin Bienfait, ha mostrat les seves disculpes en una carta destinada als usuaris del popular smartphone.

Bienfait també diu que la multinacional canadenca que fabrica les BlackBerry "fa tot el que està en el seu poder per restaurar el servei regular a tot el món i restaurar la seva confiança", malgrat reconèixer que "ara mateix, els estem fallant".

Bienfait ha dit que a Europa, el Pròxim Orient , Índia i Àfrica els sistemes de correu electrònic "estan operant" i els missatges del sistema de missatgeria propi de BlackBerry "estan passant" encara que la navegació per internet "no està temporalment disponible" per garantir l'estabilitat del sistema. Per aquests motius, els serveis van tornant a la normalitat "poc a poc i de forma intermitent" segons confirmen alguns dels seus clients.

A Estats Units, RIM té tots els sistemes operatius, després que hagués caigut el servei la nit de dimarts a dimecres.

Etiquetes

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT