Mèdia 06/07/2012

"La marca Espanya punxa", dossier a l'ARA de diumenge

Un reportatge analitza com està fracassant l'intent de Rajoy de recuperar la credibilitat i com se'n ressenten les empreses amb presència internacional

Ara
1 min
portada provisional diumenge 8 juliol

Barcelona @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } Redreçar l'economia i fer-se un lloc al món serà més complicat del que es pensava el govern de Mariano Rajoy. Espanya ha hagut de ser rescatada, aquest rescat sembla que fa tard i els inversors fugen del deute espanyol. Som en zona d'alt risc, de desconfiança. I l'empresariat se'n ressent.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Us ho expliquem diumenge en un ampli reportatge en què trobareu:

  • 1. Les claus de l'esfondrament de la marca i l'intent d'esborrar-ho amb la victòria de l'Eurocopa
  • 2. Entrevista al professor de màrqueting Martín Vivancos, de l'escola de negocis Eada
  • 3. Entrevista a Sandalio Gómez, professor de l'Iese
  • 4. Entrevista a Miguel Otero, director del Foro de las Marcas Renombradas
  • 5. Entrevista a Carolina Pitarch, presidenta de l'Associació Madrilenya d'Empresaris Catalans
  • 6. La marca BCN va per lliure i tira endavant
  • 7. L'opinió dels empresaris Salvador Tous, Francisco Reynés, Llucià Casellas i Baldomero Falcones
stats