Publicitat
Publicitat

Marichalar perd el judici contra la revista 'Época'

La publicació va titular en portada que la infanta Helena, primogènita del rei, l'havia acusat "consum ocasional de cocaïna" en separar-se

Jaime de Marichalar ha perdut el judici contra la revista 'Época', que va publicar que la seva exdona, Helena de Borbó, filla del rei, l'havia acusat de "consum ocasional de cocaïna" en les negociacions del divorci. Tal com publica la web d' Intereconomia,la sentència del Jutjat Penal número 13 de Madrid absol el setmanari 'Época', al seu anterior director, Carlos Dávila, i a Eugenia Viñes, la redactora que va signar l'article, del delicte d'injúries greus amb publicitat que se'ls imputava. "La credibilitat de tots dos periodistes, així com la de la publicació del Grup Intereconomía, resulta provada i reafirmada", assegura el grup mediàtic.

En la notícia que han publicat, destaquen que la jutge ha resolt que "la intenció que guiava dos acusats va ser informativa, sobre un assumpte de rellevància nacional com era la possibilitat del divorci i les dures negociacions dutes a terme pels Ducs de Lugo". 

Demanda de Marichalar

El 26 de setembre de 2008, Época va titular en portada "consum ocasional de cocaïna", per part de Jaime de Marichalar, cosa que va suscitar una demanda als periodistes citats anteriorment per part de l'actual exmarit de la infanta d'un milió d'euros per injúries. Segons escriu aquest dilluns Intereconomia, una "quantitat que ja va resultar desproporcionada al seu dia i que, coneguda la sentència, es revela encara més astronòmica i injusta".

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT