Publicitat
Publicitat

Marín, l'alcaldessa accelerada

Sense contemplacions, l'alcaldessa de l'Hospitalet de Llobregat ha decidit tancar Ràdio l'Hospitalet i Televisió l'Hospitalet pel seu cost, 2,8 milions d'euros anuals (ràdio i televisió sumades, que és com sumar ous amb marrons glacés, encara que comparteixin estudis, administració i expenedor d'Aquarius). Al seu blog, l'alcaldessa Marín s'explica com un llibre obert -que no és precisament Com guanyar amics de Dale Carnegie-: "La crisi econòmica requereix a l'Hospitalet més polítiques d'atenció a les persones". I més avall, hi tenim aquest pensament del poble comanxe (ho dedueixo per l'infinitiu inicial): "Mantenir l'accent en les polítiques pensades per reactivar l'economia, les de seguretat, convivència i civisme". En la meva innocència incorregible, creia que Ràdio l'Hospitalet feia una política de convivència i civisme, cohesió social i estima per la ciutat, però m'adono que més aviat devia apostar per l'incivisme, la baralla i la bronca, en un ambient semblant al de Charlot en la calle de la Paz.

Al Facebook, Marín revela: "Governar és prioritzar primer l'atenció a les persones". Prioritzar primer, un concepte del qual tots els hospitalencs n'haurien d'estar orgullosos i que, per justícia, serà el proper eslògan de la ciutat: "A L'H, prioritzem primer". Per reduir més despeses, també podrien tancar biblioteques (Can Sumarro, Josep Janés, etc.) o restringir algunes compres de llibres, com ara aquesta de l'octubre: Conan La Leyenda (per molt que sigui un clàssic). O podrien suspendre la temporada del Teatre Joventut i llogar-lo per a comiats de solters. O tancar algun parc i posar el guàrdia de practicant en un ambulatori (si fa una mica de mal, tant és).

Quan l'alcaldessa l'encerta de ple és en aquesta reflexió: "Els mitjans de comunicació viuen uns canvis accelerats". A l'Hospitalet, tan accelerats que s'esfumen.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT